در آستانه ی آغاز نوروز فامیلی!


ظرفهای نشسته ی دیشب شسته شدند ، لباسشویی به میمنت و مبارکی کارش را تمام کرد و لباسها راهی رخت آویز شدند،جورابهای خیس لازم هم به مدد شومینه زودتر خشک خواهند شد. پاکسازی یخچال با تقسیم مواد غذاییِ فاسد شدنی به سه دسته انجام شد که  طبیعتا بخشی دور ریخته شدند،بخشی فریز شده یا تبدیل به احسن شدند و بخش آخر هم خورده شدند! :))
آهنگهایی که قرار است شب اتوبوسی 12 ساعته ام را تحمل پذیرتر کنند در گوشی همراهم جاسازی شدند. سوغاتیها درکوله پشتی جای گرفته اند. گلدانها را به نحو مطلوب آبیاری کردم و در فکر ابتکاری برای رفع و رجوع هفت روز بی آبی شان هستم.


ازآنجا که اینجانب امشب مسافر سرزمین  هخامنشیان می باشم فرصت زیادی برای جمع جورخانه و بستن بار سفر در چنین فرخنده شبی که از قضا چهارشنبه سوزی(!) می باشد نداشتم. فلذا لازم الجیم فنگ بودم و جای هیچ خرده ای نیست که؛ هی لیلون تو دیگه چرا آخه؟ درسته که  این احتمالا آخرین پیام سال 92 در ساعت کاری ، از کنار شومینه ی خونه مخابره بشه؟!!!

خلاصه اینکه فرصت زیادی ندارم و برای رسیدن به جلسه ای که بنوعی حکم مرگ و زندگی یا بودن و نبودن برای من دارد باید سریع تر به محل کار برگردم. تا همین الانش هم  خوف تحت تعقیب بودن و پخش اعلامیه ی وانتد لیلون در سطح شهر دور از ذهن نیست!




پ.ن :

1.امیدوارم امشب بدون از دست دادن شنوایی بینایی و جزغاله شدن کسی سپری بشه.

2.امیدوارم زردی روی رفقای وبلاگی از آتش و سرخی آتش از روی رفقا باشه.

3.دست از بی حال بازی و خونه نشینی در تعطیلات بردارید. مطمئنم همه بلدن چطور خوش بگذرونن! یه نوروز خاطره انگیز برای خودتون بسازید:)

4.پیشاپیش نوروز و بهارتون فرخنده باد


نظرات 3 + ارسال نظر
منیر سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

از خواندنت در چنین روزگاری که به سختی باید سوراخ شادی را جست بسی مسرور شدم . به جان خودم سوگند که راست می گویم .
تعطیلاتت و پس از آن خوش باشه لیلون

جانت سلامت منیر جان
بجان خودم اگر در این دنیا چیزی عزیز از فراهم کردن موجبات سرور رفقا موجود باشد
سال نوی خوشی برات آرزو دارم خانوم

رها چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ http://freevar1.persianblog.ir

ما که تعطیلات نوروزی نداریم. شما حالشو ببر
نوروزت فرخنده

چیز زیادی هم از دست ندادی خواهر
این به تعطیلات کریسمس در...
ممنون سال بهترینها روبرات آرزو میکنم عزیزم

درخت ابدی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سفر نوروزی‌ت به میمنت و مبارکی. امیدوارم گلدونات این یه هفته دوری رو تحمل کنن و خشک نشن و به خودتم خوش بگذره.
سال نو مبارک و به شادی و سلامتی.

نگو درخت. نگو که ممکنه خشک شده باشن! من تاقتشو ندارم!
تا اینجای سفر من که افتادن در بستر بیماری بوده...
امیدوارم اقلا به تو با سفر منحصر بفردت خوش بگذره رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد