به دست چه کسی؟! انتخاب یا انتصاب؟

 

آنقدر تصویر تلویزیون میلی  بی آنتن مانده ام وخیم است و تصویر دو سه شبکه ی ماهواره ای که نگاه میکنم صاف و بی خش و کم پارازیت که دیگر مدت مدیدیست قید رادیو 7 منصور ض ابطیان را زده ام و بیمارگونه به خبرهای دنیا اجازه میدهم پس زمینه ی خانه ی محقرم را تسخیر کنند! مهم  نیست به زبان فرانسه یا فارسی ، مهم نیست گوش بدهم یا نه! فقط یک صدایی باید مدام به گوش برسد تا کوششی باشد در استتار تنهایی شبانه !

از در وارد نشده و لباسهای بدقواره ی کار را از تن نکنده ، دکمه ی قرمز کنترل را فشار میدهم و بلا فاصله خبر فوری بی بی سی ، از کاندیداتوری رف سنجانی و ر.حیم م.شایی در آخرین ساعات مهلت ثبت نام با خبرم می کند !

باز هم هیزم ها را گذاشتند که لحظه های پایانی به تنور انتخاباتشان بریزند!

یک هفته ی پیش رئیس جدید خود نخبه پندارم (!) که هنوز چیزی از صحت نخبگی اش دستگیرم نشده ، ترسیم تحلیل انتخاباتی پر طول و تفسیرش را روی تابلوی وایت برد، به انتخاب جلیلی انجاماند و اصرار داشت با من و همکارم شرط هم ببندد! شرط نبستیم ما!

همکارم کلا سر در نمی آورد و قرار است فقط به وظیفه شرعی اش عمل کند! :" وقت ندارم درباره شان تحقیق کنم! رای سفید می اندازم به صندوق!"

بنده اما همچنان ساده انگارانه، فکر می کردم نظر رهبری اینبار به نظر و.لایتی نزدیکتر خواهد بود! از هاشمی و خاتمی به دلیل تهدیدهای کیهانی ، خبری نخواهد شد و دُم م.شایی هم در شورای نگهبان چیده خواهد شد!لذا با شرایط بغرنج اقتصادی فعلی هرگونه شرطبندی ریسک آمیزی مؤکداً حرام می باشد!

 

گیج و مست و ملنگ حالا باید بنشینیم به نظاره ی نظر رهبر و شورای نگه بانشان!

  در نهایت  مهم ترین چیزی که فکر  را مشغول  میکند اینست که آیا این رای مردم است که از صندوقها بیرون می آید؟"

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://mamrizzio.blogfa.com/

البته اول باید دید نظرات خوانندگان سالم می مانند یا نه. به هر حال «الناس علی دین ملوکهنَّ»

من سئوالم این ست که چرا خاتمی نیامد؟
مگر اصلاح طلبی یک جریان مداوم و پاینده نبود؟ مگر قرار نبود تهدید ها با مشارکت حداکثری بلا اثر شود؟ مگر «بودن به از نبودن شدن خاصه در بهار» نبود؟ مگر «ما به خرداد پر از حادثه» عادت نداشتیم؟

احساس قریب به اطمینانی دارم که بالکل...!

نظرات خوانندگان فقط در موارد خیلی خیلی خیلی استثنا و به دلایل اظهر من الشمس است که کن فیکون میشود...


من سوالم این است : " آیا بنده را با عبدالله رمضان زاده اشتباه گرفته اید؟!"

احساس قریب به اطمینان خوب چیزی است! از همانها که آدم را کیفووور میکند از "خود "بودگی!

میله بدون پرچم یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام
هنوز زوده واقعن زوده... بدبختانه ما همیشه سر یک پیچ تاریخی هستیم و حساس!
فعلن که همه چی داره قطع میشه! این نشانه چیه؟ (اینترنت و ...)

سلام میله
فعلا که با همه ی زود بودن هاشمی نقل هر مجلس شده!من هنوز هم میگم اینکه نظر مردم به نظر اکبر نزدیک تره اصلا مهم نیست. مهم اینه نظر دیکتاتور به نظر کی نزدیک تره!

و آقای رئیس همچنان جلیلی رو رئیس جمهور آینده میدونه!

رها دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ http://freevaar.blogspot.se

موافقم. البته مشایی اگر رد بشه احمدی نژاد بی سرو صدا نمیشینه.. فعلا آغا مشکل جدی پیدا کرده برای اینکه با تمام تلاشهاشون انتخابات آرامی نخواهند داشت و از الان باید هزینه های گزافی بکنند برای سرکوب

خیلی دلم میخواد ببینم ا ن چی کار میکنه!

Critical Minds چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.whatnow8.blogfa.com

مشکل جوامع مذهبی و دیکتاتور باور و دیکتاتور زده این است که همه چیز را قاطی هم می کنند و در این میان استاد این قاطی کردن دستگاه دولتی و مذهبی و حواشی ان و چپاندن انتصاب به جای انتخاب ست که پیروز می شود .
کسی نمی گوید ، چه فرقی می کند ، سگ زرد این جا برادر کفتار است ، هر کدام که بیایند همان چهار چوب نظام دزدی و مقدسات انرا پذیرفته اند و در همان حواشی کار می کنند ، یکی جیبش پر است و دلش گرسنه و دیگری جیبش خالی تر است و دلش سیر ، این بازی ها که در اصل بازی سر منافع و مادیات و در اختیار گرفتن تقسیم در امد نفت است و گول زدن و گیج کردن مردم ، بظور جدی به شکل مافیایی و بازی فوتبال هم هست ، نتیجه تیم برنده به این سادگی معلوم نمی شود و تازه تیم برنده دور بعد با تیم بازنده بازی می کند و همدیگر را کتک کاری و تف مالی هم می کنند ، گوشت همدیگر را هم می خورند و اما دور بعد به بازیکن مخالف احتیاج دارند ، استخوان همدیگر را دور نمی ریزند ، رای سفید و یا سیاه شما هیچ تاثیری ندارد ، اما رای ندادن شما می تواند باند های حاکمیت را بیشتر به جان هم بیاندازد و البته که این ها از پیش در منظر عمومی تقصیر را گردن امریکا و اسراییل انداخته اند ٍ، رای ندادن ملت باعث می شود در داخل خودشان با هم بیشتر در گیر شوند

بله میشود رای نداد و با یک تیر دو نشان زد (کاهش مشارکت و مثلا بیشتر به جان هم انداختن آنها!) میشود حتا به مشایی رای داد!!! تا پروسه ی به جان هم افتادن تسریع یابد!می شود هم به امید روزهای نسبتا بهتر به رفسنجانی رای داد.
گزینه های زیادی روی میز هستند.
مهم این است آنها نظرشان به کدام شغال یا سگ زرد یاگرگ یا روباه با شیر ژیان نزدیک تر است! و مسئله این است که متاسفانه خواست مردم در این کشور بیش جنبه ی دکوری دارد.
من خوشحال میشوم اگر یقین پیدا کنم که واقعا همه چیز دست مردم است . حنا اگر نظر مردم به حکومت پوپولیست ها بینجامد! والسلام.

درخت ابدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

مسئله همون تنورس که باید داغ نگه داشته شه. همه دم از فرد اصلح می‌زنن و هم‌زمان افتادن به جون همدیگه تا مردم همیشه در صحنه از خمودگی دربیان و برن رای بدن. ما که می‌شینیم یه گوشه و فقط تماشا می‌کنیم این بازار مکاره رو.

بنده همچنان مبهوت اتفاقات غریب ابن بازار مکاره ام!

دمادم چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.damadamm.blogsky.com

هی‌ع!
و اینجاست که من از ابی، خواننده مبتذل و مردمی() نقل قول کرده و می گویم:
چه باید کرد؟
چه باید دید؟
لطفا با همان صدا خوانده شود.

بعضی ها برای رفتن به کنسرت همین خواننده مبتذل حاضرند خیلی هزینه بدن! چقدر بدت میاد ازش!!!

چه باید کرد هم کاملا مشخصه یا رای ندیم یا به رفسنجانی رای بدیم.

زنبور پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

دوستی میگفت: الان فرصتیه که چون فرقی نمیکنه کی رئیس جمهور بشه و کلا اوضاع بسته است به فکر این باشیم که تا جایی که میشه فکر خودمون باشیم!! زندگی کنیم و خودمون قوی کنیم از هر لحاظ، چه مالی چه تحصیلی و در همه زمینه ها چون الان هزینه کردن و انرژی گذاشتن کار عبثیه!

این ینی نظر زنبور به نظر تحریم کنندگان انتصابات نزدیک تره؟!

آنتی ابسورد یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

برخی شنیده ها حاکی از آنست
که:حق سید اولاد پیغمبر(!) دامن محمود را گرفته و حالا حالاها رهایش نمی کند!
که:آنکه این و آن را انگ فتنه گر می زد حالا شده سردمدار جریان انحرافی!
که:فتنه ای بس بزرگتر از فتنه 88 در راه است!
که:همه ی مومنین و مومنات را دعوت می کنیم به استقامت در این همه فتنه و مراقب باشید در فتنه مستحیل نگردید خدای ناکرده.تک تک سلول های بدنتان را از فتنه بر حذر دارید و شیوه های جنگ چریکی با فتنه ها را به شان بیاموزید تا خدای ناکرده در صف فتنه گران قرار نگیرید که این روزها از هر دو نفر،سه نفرشان فتنه گر شده اند!
که:ملاک ارزیابی شورای نگهبان این روزها این شده که آیا تا چه حد به فتنه می اندیشد و می گویند حتی فتنه گران را به سیمایشان می شناسند! گفته شده از خیل عظیم کاندیداها،کسی تایید نخواهد شد چرا که همه هوچی و فتنه گرند و برخی نیز کمی تا قسمتی دچار انحراف گشته اند!
که:
آیت الله جنتی مشغول گرم کردن خود می باشد تا در صورت صلاحدید بزرگان نظام و طی شوری که با مربیان برتر فوتبال جهان داشته پس از رد صلاحیت همه ی دشمنان نظام خود را به عنوان تنها کاندید مستقر در خط رهبری وارد عرصه شده و کشور را از بن بست برهاند...
که:
خبرهای دیگری نیز در راه است!

منبع:

وبلاگ یکی از دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد