سوگند به جامه های فاخرِ زربفت و پر زرق و برق ِ خران!

خیلی لاغر است! مرد افکن نیست! زیادی سوسولی است و کلا لبها نمی توانند ارتباط معنا داری با پیکر لاجونش برقرار کنند! جگرت را خون می کند تا تمام شود! 

!esse  به لعنت خدا هم نمی ارزد این!More  دودش هم که جواب نمی دهد اصلا! صد رحمت به 

مارلبرو فیلتر پلاس که تمام شد، چند تایی پال مال اوریجینال فرد اعلای مِید این خارجه بود که کام دادند و درود خدا بر آنها باد. یک بسته منهای دو نخ ، دان هیل منحصر به فرد سوئیچ دار دو مزه ی خرد سوز هم هست، که واقعا دلم نمی آید تند تند دودشان بدهم  و از طرفی خائفم نکند بیشتر بماند، چیزی از کیفیتش نماند!!!

… های بی خاصیت esseامان ازین

 

دو روز مانده تا آغاز پاییز! باورمان نمی شود این سی و یکمین پاییزیست که جلوی چشممان رژه خواهد رفت! و اغواگری خواهد نمود و به یاد مان خواهد آورد که : اوهوی فرزند پاییز! چه نشسته ای که زندگی تو  در همین روز های زرد و نارنجی و قرمز و طلایی، ام پی تری گشته! از تولدت تا آغاز فصل عاشقی ات ،از مرگ تدریجی عزیزت تا ازدواجت ، از آغاز اشتغال تا روز جدایی و پایان یک زندگی مشترک و پیروزی ها تا شکستها و امسال هم گویا خبری در راه است!!!...

! هر چند نباید جدی بگیری و همه ی اینها اتفاقی اتفاق افتاده است 

 

 

نه این esse لعنتی فاز نمی دهد، با این همه اما انگار نمی شود این فصلِ پر از عصر هایِ ابریِ 

دلگیر باموسیقی متن  انکرالاصوات کلاغها، را دوست نداشت. هیهات...



                      :پس نوشت


 بیش از 10 روز است که " من منچستر یونایتد را دوست دارم" مهدی یزدانی خرم را تمام کرده ام اما حس و حال نوشتن  درباره اش نیامده هنوز

 

  

-         - در حال خواندن نمایشنامه ی دیگری از چرمشیر هستم با عنوان " روایت عاشقانه ای از مرگ در ماه اردی بهشت"!

نظرات 26 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
اینا رو ولشون کن
فاز را باید از اون خبری که در راهست گرفت

چقدر دلم برای رمان خوب تنگ شده ...

بذار بیاد...
به قرعان اگه خبر خوب شنبه برسه ، نذر میکنم ، تا یه ماه بی خیال سیگار بشم!



این نمایشنامه های چرمشیر خیلی خاص اند و در واقع احتمالا برای همه جاذبه نداشته باشه. اما حدس میزنم از این کتاب مهدی یزدانی خرم خوشت بیاد !

راستی سلام!

نجیبه محبی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام بر دختر پاییزی نمی دانستم تو هم پاییزی هستی؛ امیدوارم که بهترین خبرها را بشنوی و در متن این خبرها باشی


سلام بر نجیبه ی مهربان و کمی بدقول!!!

آری بنده نیز یک پاییزی تمام و کمالم!

سپاس گذارم از این آرزوی شیرین

درخت ابدی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ق.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

آخه اسه هم شد سیگار! کم‌دود و بی‌خاصیت!
پاییز فصل عجیب و غریبیه. پر از تضاد.

معلومه که استادیا درخت!

سرشار است از تضاد. سردرگم ام کرده حسابی!

امین پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ http://amin79.blogfa.com/

عجب اطلاعات تخصصی ای داری در مورد سیگار!
من سیگارا برام دو دسته اند وینستون و بقیه یه طرف و اسه یه طرف دیگه! حالا از اونجا که سوسول شدم چند وقتیه اسه را گاهی.
اما پاییز. خوبه حواست بهش هست. من مدتهاست گذر فصلها رو حس نمیکنم متاسفانه.

چاکررریم قربون! زندگی پر است از عصرهای دلگیر و تنهایی... چه میشه کرد؟!
وینستون هم مردیه واسه خودش،باید احترامشو حفظ کرد. اما اسه رو نیستم مخصوصا اسه ی سیلور!

عبور پاییز و بهار رو نمیشه حس نکرد انگار. ای بابا! ینی تا این حد درگیر زندگی؟!!!!

گیدورا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ق.ظ http://www.gidoraa.com

نازپرورده تنعم نبرد راه به دوست
عاشقی شیوه رندان ESSE کش باشد!

احسنت!

میدونی چندتا اسه کشتم تا رسیدم به مرحله ی رندی؟! !!
غول آخر رو هم بزنم اول میشم!اونم بدون مساوی!!!

آنتی ابسورد پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

درود
بیا همراه شو عزیز،با من.Camel را winston را...
بقیه را ولش.البته esse برای شما خانومها مناسبتر است.باهاش کنار بیا!
من هم این روزها درگیرم با پائیز اگرچه همیشه به نحوست ازش یاد کرده ام و آن را فصلِ جبرِ مرگ دانسته ام.مشغولم در این وانفسای مرگ آسا با مرگ و اندیشه هایش هنوز.متاسفم از اینکه تمامی انچه مهم می نماید در پاییز رخ داده برایت امّا چه خوب دریافته ای که همه اش اتفاق بوده و نه طرح و نقشه ای که برایت چیده شده.القصه جهان سراسر اتفاقی ست که مویّد خیره سری اوست.

آهان!یک مارکی پیدا شد تیست نکرده باشم!camel رو میبینم همیشه اما نمیخرم! جلدش یه کم سوسولی به نظرمیرسه.
به خاطر گل روی اون شتره هم شده یه بار باهاس امتحان کنم!

اوووه! عجب تحلیل فلسفه مندانه ای!!!
اگر بخوام باور کنم که این اتفاقات سرنوشت ساز اتفاقی نبوده بعدش مجبورم اعتراف کنم :
" از سطح خرافه این زبانم نگذشت...."

خیره سری کی؟!

محمدرضا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://mamrizzio.blogfa.com/

سلام
سیگاری که برای «خانومها» مناسب تر باشد هم برای خودش خوب سوژه ای ست. یاد آن فیلم کمیک افتادم که نقش اولش خیلی جدی می گفت مغز خانم ها چهارصد گرم سبک تر است و این را دانشمندان ملی ما ثابت کرده اند!

و اما پاییز ِ خاطره انگیز...

داستان از میوه های سر به گردون سای ِ اینک خفته در آغوش سرد خاک...

سلام بر رند لیبرال وبلاگستان!

واقعا عجیبه این حرف ! در خوردن "می " و باده که این حرفها را نداریم و به تجربه دیده شده که خانم ها رکورد دار تر بوده اند! درباره ی سیگار هم همین است. اصولا نمیدانم چه علاقه ای است به زنانه - مردانه کردن همه چیز/!

فصل بی برگی که می گوید که زیبا نیست....

مرمر پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://freevar.persianblog.ir

نکش خانوم ضرر داره اگه میکشی فقط مارلبرو.

چه پاییزی هستی تو... امیدوارم خبر امسال خیلی خوب باشه انقدر که تمام تلخیهای پاییزهای گذشته رو فراموش کنی.

حسودیم میشه که انقدر میتونی کتاب بخونی. من الان ذهنم انقدر درگیره که با اینکه یه عالم کتاب دارم اینجا اما نمیتونم برشون دارم و بخونم. بخاطر اینکه از یه ور سوئدی، از یه ور درس به انگلیسی از یه ور استرس بی کاری، از یه ور در به در دنبال تز، از سمت دیگه استرس اینکه درس تموم بشه وکار نباشه باید برگردم و ........ خب دیگه بخوام لابلای اینها به علایقم برسم که نمیشه:( شما بخونید ما استفاده ببریم!

اتفاقا چون ضرر داره میکشم خانوم! حتا بی خیال عوارض پوست موست و زیبایی اش هم شده ام!!!
بنده مثل اسب ورزش میکنم و مثل لوکومتیو دود(اخیرا البته!) لیدر کوهنوردی بفهمد از گروه پرتم میکند بیرون!
البته از سلطان علم گرایان وبلاگستان ،جناب امید هم بپرسی،احتمالا هم نظر است با من در خصوص سیگار!...

وای خدا چقدر سرت شلوغه دختر! منم جای تو بودم همین وضع داشتم . الان فقط کار میکنم،فیلم می بینم و کتاب میخونم و البته حرص میخورم!همین!

سعی میکنم هر چی میخونم تعریف کنم!

محمدرضا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://mamrizzio.blogfa.com/

مرمر! تو هنوز درمون نشدی؟! هنوز فوبیای کتاب خونی داری؟!
تو تنها موردی هستی که نتونستم کتابخونش کنم! قدر خودتو بدون! مخصوصا با اون کتابخونه ی... بگم؟! بگم؟!

ممریتزیو!
چی کار دختر مردم داری،چرا سر به سرش میذاری؟ این طفلک زیادی سرش شلوغه خو ! دست از سر پر موی او بردار!

میله بدون پرچم پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
واقعن دو تا سه تا اسه هم پشت سر هم جواب نمی ده ...حیف فشاری که آدم به دیافراگمش میاره
فکر نکنم با اسه کشی چال گونه برای آدم درست بشه!!!!
حالا باز بهمن کوچیک یه چیزی...آدم احساس می کنه یه چیزی داره میاد
امیدوارم به نذرتان عمل کنید

سلام از ماست

اوه اوه دیافراگ رو که نگو! گاهی موقع کشیدنش یا جارو برقی فت فتوی خونه هم ذات پنداری میکنم بس که باید تولیدنیروی مکش دودش باهاس انرژی صرف کرد!

چال گونه نخاستیم حالا !این ریه های بی نوا مثل بچه هایی میشن که دماغشونو چسبوندن به شیشه ی شیرینی فروشی و با حسرت زل زدن!!!!

بهمن کوچیک یه بار امتحان کردم فقط خاطره اش خوب تو ذهنم نمونده!

حالا ما یه چیزی گفتیم جدی نگیرید!

ققنوس پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

با درخت و میله موافقم! اسه واقعن بی خاصیته... ولی تو مواقعی که دیگه چیزی نداری بردای کشیدن باید ته ش رو کند تا لااقل به فکت فشار نیاد!
دیوانه اند به خدا! طوری درستش کرده اند که سخت تر بشود کام گرفت!! که چی بشه؟
سیگار مورد علاقه ی من کمله(camel) ! هم اصالت داره! هم کام گیریش خوبه و هم دود دهش بالاست!
...
در مورد سیگار زنانه! هم واقعیت اینه که مثلن من تا حالا ندیدم یه آقا مور بکشه! علاقه ای به زنونه مردونه کردن تو این مورد وجود نداره، اما چیزیه که مرسومه... حتی تو فیلم های خارجی هم من دقت کردم همچین چیزی تقریبن وجود داره....
....
در ضمن من عاشق منچستر یونایتد هستم، حتمن منتظرم که در مورد این کتاب بنویسی....

منم با درخت و میله و ققنوس و هر کی بگه اسه، خر، است موافقم!
میگم ای کاش زنبور و کلاغ و دایناسورم و کرکس و گیدورا و ...اظهار موافقت میکردن که کلکسیون جک و جونورمون تکمیل میشد!

والا دهان را آسفالت میکند این اسه! این پیشنهاد کندن ته اش را لطفا بیشتر توضیح دهید!

دوستان ازین به بعد به احترام camel باید کلاه از سر برداریم!
...
اوه! پس خبر نداری ما یه مسئول امور کارگزینی اینجا داریم تو دفترش نشسته مور با مور روشن میکنه!!! پیرمردیه حدودا 60 ساله!
یه شوهر عمه دارم دست اونم دیدم. زیاد دیدم کلا!

.....
با عرض معذرت این کتاب که از پرفروش ترین های نشر چشمه شده هیچ ارتباطی به تیم منچستر یونایتد نداره!فقط یه صحنه داره که تلویزیونهای پشت یه مغازه لوازم صوتی تصویری دارن مسابقه منچسترو نشون میدن! همین!

محسن پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://salehimohsen.blogfa.com/

پاییز را دوس دارم ام سیگار را نه. از نام سیگارها چیزی بلد نیستم بنابراین اولش نفهمیدم درباره چی دارین صحبت می کنین

خوب است اقلا یک چیز این پست را دوست داشتید!

محض اطلاع بگویم که من بیزار بودم از سیگار تا سال 82! حتا معروف بودم به کل کل کردن با هم دانشگاهیان آقا که چرا سیگار میکشند؟!!!

آدمی از کجا به کجا میرسد....

نیاز پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

هنوز می خواستم بگم دوستان متخصص باس بیان نظر بدن که دیدم دود دود رو میکشه و اومدن و گفتن
پاییز را دوست ندارم ابدااااااااااااااااااااااااااا
منتظر شنیدن خبرهای خوبت هستم و برایت تند تند دعا می کنم
آدم با این نوشتنت گاهی هوس می کند چنگالش را بردارد و بپرسد :"خب چی شد تعریف کن ؟عاشق کی؟جدایی چرا؟ها از اولش بگو"

جمله ی اولت بدون کلمه "هنوز" بهتر جواب میدهد ها!!!

خب یه نفرم پیدا شد که نه پاییز دوس داشته باشه و نه سیگار!
اتفاقا این دو چه به هم میان!

واااای! مرسی که دعا میکنی مرسی نیاز عزیز

ئه؟! دِّهَه! نشد دیگه! به قول معروف د نه د!!!

ترنج پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://femdemo.blogfa.com

مدیونه هرکس جز بهمن کوچیک چیزی بکشه. سیگار بدون افزودنی وطنی. سیگار ماها که سیگاری هستیم. سیگار ماها که دستمون تو جیب پدر مادر نیست. سیگار ماها که زیر قسط و کرایه و بیکاری داریم جون می کنیم. به قرعان!

آقایون خانوما همه به احترام ترنج و بهمن کوچیک یک ساعت سکوت کنید لطفا!!!!!

اصلن ؛ شعار هر مرد و زن :

" ایرانی، ایرانی بخر"!

زنبور جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

پاییز و سیگار برگ
برگ ریز و توتونهای خرده ریز
همینطوری ....
همه فصلها دوست داشتنی اند. دل شاد میخاد. چقدر خوبه یکی آدم رو توی لذت خوندن یه رمان خوب همراهی کنه. تازگی سمفونی مردگان رو خوندم و هیشکی نبود باهاش تعریفشو کنم.

سیگار برگ... پاییز و برگ ریزی... دست ما کوتاه و خرما بر نخیل...
همینطوری!

وای!امان!امان! از سمفونی مردگان!!!! پودر میکند آدم را بس که درد دارد این رمان! کافیست یادت بیادت که برادر بزرگ آیدین برادر کوچک و معلول را نهایتا چطور سر به نیست کرد!
سرمای سخت شهر اردبیل باصفحه صفحه خواندن این کتاب زیر پوست آدم میرود...
به نظرم یک خلاصه ای تحلیلی نقدی نظری درباره اش بنویس زنبور

ققنوس جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

فیلتر سیگار را درست از وسط باید نصف کنی... یعنی ته ش را بکنی... فقط حواست باشه که وسطش را بگیری، چون فقط از همونجاست که فیلتر پاره می شود... بعد از این کار کام گرفتن خیلی راحت تر می شه!
...
پس این کتاب از اسم یونایتد کبیر سوء استفاده کرده؟ نبینم در موردش بنویسیا ;)
به هر حال من عاشق یونایتدم.
...
ترنج جان! منم می دونم چی می گی... همین الانش هم پول سیگارم ...
منم گاهی مجبورم بهمن بکشم.
بهمن کوچیک هم سیگار خوبیه... هر چند زیاد به گلوم نمی سازه...

آهان!فهمیدم الان ! برم ببینم چیکار میکنم! 4-5 نخ دیگه مونده احتمالا دچار همین ترفند بشن!

منچستر تیم بزرگیه به هر حال جناب ققنوس!
و من هم به هر حال مینویسم چیزکی!

......
مارا نبین الان دستمان به دهنمان میرسد ترنج جان! بعد از مهاجرت احتمالا ما هم به به رسم بهمن کوچیک رو بیاریم!

خودم جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

ققنوس راهکارت حرف نداشت. مرسی

رامک جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://letterbox.blogfa.com

من نتونستم با متن ارتباطبرقرار کنم چرا!!!!

اگر منظور درک اقسمتهای سیگاری متنه که عجیب نیست اصلا.

نیاز شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

نه باس همون "هنوز" داشته باشه باور کن راست میگم.
من در مورد پاییز نظرمو گفتم نمی بینم جایی که در مورد "دوست نداشتن یا داشتن سیگار" نظر دادم

بلی! خوب حق با شماست واقعا الان که نیگاه میکنم!

زنبور شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

دردناکتر از اون همه سرما و یاس و تشابهش به اوضاع و احوال مملکت فخیمه خودمان. عشقهایی بود که ناجوانمردانه میسوختند. به هیچ به پوچ!

عشق نبود.... دروغ بود...

بالا رفتیم دوغ بود/ قصه ی ما دروغ بود!

فرزانه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ق.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

اوهو اوهو
خفه شدم از دود

میخوام بدونم دختر مگه تو خواب نداری؟ نصف شبی اینجا چیکار میکنی؟

تیتر این پست رو باید میذاشتم : " لطفا با سیگار وارد شوید!"

آنا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ

می بینم که جمع سیگاری ها جمعه .... ولی بانو هیچی به پای مالبرو سفید نمی رسه من از همه بیشتر دوسش دارم البته اگه اصلش پیدا بشه . آخه اس هم شد سیگار ؟؟/////
بهمن هم مزخرفه بوی گند می گیری بعد از کشیدن دو نخ

خوش اومدی آنا جان
سفید خوبه قوت غالب منم همینه اتفاقا! این اسه ها رو دوستم آورده بود مالبرو تموم شد متوصل شدیم به اینا!

والا اینطوری که دلار داره گرون میشه فک کنم همون بهمن کوچیک هم نشه بکشیم تا یه مدت بعد!

مرمر یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ http://freevar.persianblog.ir

محمدرضا الان که دسترسی به اون کتابخونه.... ندارم. اونموقع هم که داشتم خیالم حمع بود همیشه هست. الان فقط روز به روز ریدف کتابهام زیادتر میشه اما نمیتونم! هر از گاهی شبها یه صفحه دو صفحه از یه کتاب انگلیسی که شش سال پیش زن عموم از آمریکا برام آورده بود رو میخونم.. اونم تا به صفحه دو میرسم چشمام بسته میشه.
کمی وضعیت زندگیم مشخص بشه یه کتاب دارم که باید بخونمش.. "ایران بین دو انقلاب"

ترنج دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://femdemo.blogfa.com

ققنوس ثابت چی می کشی؟ می دونم چی میگی. بهمن واقعا سنگینه. ولی حسنش فقط قیمتش نیست. افزودنی نداره و سالمتره نسبت به آشغالای نعنایی و اسه های رنگارنگ مهمل!

مترجم دردها دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ http://fenap.blogsky.com

درود و دو صد درود !

همساده همه را امتحان کردم،مور را دوست دارم به خاطر ظاهرش و طعمش،ولی گیرایی زیادی دارد و آدمی را داغ می کند و سر درد پیشکش !

مارلبورو لایت را نیک یافتم همیشه،همسفر خوب و سبکی ست و در آزار کشنده اش اهتمامی به خرج ندهاد !

باری مارلبرو همراه نیکی و نیکان بود !

سلام به همسایه ی مترجم ما!

ققنوس بیاید ببیند که مور خیلی هم زنانه نیست و شاهد از غیب رسید!

اصولا کشیدن همه شان نشان از خود آزاری دارند .اغلب هم انگار وقتی آدم غمگین باشد و بی اعصاب دست به کار خود آزاری می شود که عیشش تکمیل شود!نمیدانم چه دلیل علمی ای دارد این کار ما؟!!!

مالبرو : دوست بزرگ کوچک! همراه همیشگی زن و مرد! همراه با دولت!هم گام با ملت!

ققنوس خیس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ

می بینم که این بحث هم ادامه داره...
به مهرگان؛ خواهش می کنم، قابلی نداشت... ما سیگاری ها هوای هم رو نداشته باشیم، پس کی داشته باشه؟ :))
به ترنج؛ سیگار ثابت من کمله... ولی چون تو شمال خیلی سخت گیر میاد این سیگار، گاهی مجبورم همون بهمن کوچیک رو بکشم... بله، بهمن از خیلی سیگارا بهتره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد