پایان نامه ی 90

 

1.دور جدید سفرهای استانی مهر آیینی، از امروز به مقصد استان فارس به مدت 5 روز آغاز می شود تا امسال بعد از مدتها نوروز فامیلیایی۱ نه در حد نوروز فامیلیاهای بچه گی مان بل خیلی جمع و جور تر، در کنار مادربزرگ مان داشته باشیم.
سفری که بیشتر به رفع تکلیف و انجام وظیفه می ماند تا سفر فراغت پرشور روزهای اول نوروز که معمولا همه انتظارش را میکشند!
نمیدانم چنددرصد از رفقا، نوروز فرندیا2 را  به نوروز فامیلیا ترجیح میدهند ، اما اعتراف میکنم که خودم جزء این دسته ی شاید بد اخلاق هستم!

2. سال عجیب غریب نود هم بالاخره دمش را گذاشت روی کولش و رفت پی کارش. من مانده ام این حضرات عالیقدر حاکم چطور می توانند مثل آب خوردن روی سالهای بی نوا در همان لحظه ی تحویل سال  اسم بگذارند؟!!! خیلی بهتر بود اگر این پایان سالی این وظیفه ی خطیر و آیه ی آسمانی را جامه ی عمل می پوشاندند. بنده که حتا برای این سال عجیب و غریب در حد لالیگای خودم ،بعد از پایانش هم نمی توانم اسمی انتخاب کنم والا!

قبلا هم گفته ام نیمه ی اولش به زهرمار خالص نود و هشت درصد می رسید از تلخی! اما در آستانه ی سی سالگی - از آذر ماه به بعد - چاشنی های دیگری هم اضافه شدند .خلاصه که مدیون دوستان خوب وبلاگی هستم تا خرخره!

3.با این که روال این سالهای نشان داده اند که ؛ هر سال میگیم دریغ از پارسال! اما از ته دل برای تک تک  دوستان وبلاگی صمیمانه آرزو میکنم سال خوبی در پیش باشد. همین.

 نوروز فرخنده باد.

1. نوروز فامیلیا : اصطلاحی که درست یک سال گذشته برای اولین بار از (  رها از چارچوبها ) در وبلاگش شنیدم و بعید نیست ابداعی خودش باشد! به معنی تعطیلات خفقان آور در کنار خانواده!

2. نوروز فرندیا : یا نوروز زفقا ، اصطلاحی که توسط نگارنده در برابر نوروز فامیلیا  در همین لحظه ابداع شد! به معنی واضح تعطیلات خفن نوروزی ای که در کنار رفقا گذرانده شود!

نظرات 9 + ارسال نظر
درخت ابدی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

1. خوش بگذره. من دومی رو ترجیح می‌دم.
2. اینم یه راهی برا پول حروم کردنه. بی‌خیال!
3. سال نو مبارک.

آنتی ابسورد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://anti-absord.blogfa.com

دورد بر مهرآیین
فرندیا خیلی بهتره چون خط قرمز نداره!
خوش بگذره در شیراز جان.سال نو شما جدید باد!

رامک یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://letterbox.blogfa.com

وای! امان از این نوروز فامیلیا!
سفرت به خیر، سال نو مبارک

نجیبه محبی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام

من راستش برای نوروز فامیلیا خیلی خنده داره ؛ معمولا" قبل از رفتن توی ماشین حدس می زنیم گفتگو از چه می شود و معمولا" هم من درست حدس می زنم البته کار سختی نیست هرکسی فامیلهایشان را می شناسد ولی این حدس زدن ها بدی اش آن است که توی عیددیدنی خنده ات میگیرد از هر جمله فامیلا ولو جدی باشد چون حدس زدی دیگه !

نوروز فرندیا هم اصطلاح جالبیه اتفاقا" من نیز یک سفر فرندیا دارم :-) امیدوارم خوش بگذرد

نهایتا" عید مبارک ، امیدوارم سلامتی وشادی قرین ات در تمام لحظات سال نو باشد

میله بدون پرچم دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام
برای ما که تنها گزینه همونیه که هست مشابه انتخابات در نتیجه قاطعانه می گوییم که اولی خیلی هم بهتره
سال نو هم مبارک
خوش باشی

ققنوس خیس دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://ghoghnoos77.blogsky.com

سلام ... برای من که نوروز الونیاست ! نه خانواده نه دوستان ... تنهایی !
حتی دوستای اینجام هم همه رفتن خونه هاشون ... ولی برای من فرق خاصی نمی کنه ! یعنی سخت نیست برام عید رو تنها بودن ...
به هر حال امیدوارم سال خوب تری در پیش داشته باشی ... شیراز هم که دیگه ...
یه بار تحویل سال رو کنار حافظ بودم ! انقدر شلوغ بود که نه حافظ رو دیدم و نه فهمیدم کی تحویل سال شد ... ولی نمی شه انکار کرد که خوشا شیراز ! شهر قشنگیه و دوسش دارم ... خوش بگذره

م.چکاد چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ق.ظ http://arbabesokhan.blogfa.com

درود.
امیدوارم سالِ 91 برایتان سالِ پرباری باشد به لطفِ دوستانِ وبلاگی‌تان.

شاد باشید و در آرامش...

فرواک چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://farvak.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک. ( آیکون گل ریزون)
من سفر در نوروز رو دوست ندارم. همین طور دید و بازدید های خسته کننده رو در شهرم. اما چون در این مدت همسر هم تعطیل است و جبران نبودن ها ست، ترجیح می دم با خانواده باشم. البته سفر سه نفری نه با تعداد نفرات مضاعف...

سیدعباس سیدمحمدی شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام علیکم.
والا من که فعلاً مشغول نوروز «کاریا» هستم، یعنی مشغول کار هستم!
یکی از کارهایی که ظاهراً مقام رهبری آن را بسیار پسندیده است «نامگذاری سالها» است. از قضا، ننامگذاری سالها، جزو وظایف و اختیارات ایشان نیست. عقل ناقص و کوچولوی من نمی رسد، با نامگذاری سالها، تا به حال چه دردی از دردهای این ملت مظلوم (که نامیده می شود «ملت بزرگوار») درمان شده است. پلیس راه و تاکسیرانی و شهرداری و ... آماده اند ببینند سال جدید چه نامیده می شود، تا برچسب جدید پشت تاکسها بزنند و تابلوهای بزرگ در خیابانها و جاده ها نصب کنند و ستاد برگزار کنند برای بحثها درباره ی نام سال جدید، ...، و شاید میلیاردها تومان هزینه شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد