عجیبه! کلمات تو حلقم زندانی شدن! حدود یه هفته است دوست دارم یه چیزی اینجا بنویسم اما کلمات توی حنجره ام خفه میشن!


1. باور کنید من تمام تلاشم رو کردم که تعطیلات خوبی بسازم اما نشد! بیماری و مرگ تنها چیزایی هستن که دست آدم نیستن! به ویروسهای لعنتی نمیتونی بگی برین گم شین الان عید نوروزه من میخوام حالشو ببرم! 

به اجل هم نمیشه گفت روح عزیزان رو بذار یه وقت دیگه به ملکوت اعلاء پیوند بده! الان دیگه هفته دومه و من اقلا قراره این هفته رو برم گرگان گردی!

 به هر حال عمه ی عزیزم نباید به این زودی ها از بین ما میرفت. تنها عضو خانواده ی پدری که بر خلاف بقیه ساکت و بی سر و صدا نبود. دوست داشتنی ترین غر غروی دنیا که مادر مرحومم همیشه غر غرو بودنم رو به ژنهای از او به ارث رسیده نسبت میداد.... هعی روزگار...


2. نوروز امسال با همه ی سختی و سیاهیش برای من یه پیام خیلی خیلی پر رنگ داشت. تو روزای آخرش رسماً با تمام پوست و گوشتم حس کردم که در این زمانه از هیچ بنی بشری نباید "توقع" داشت. نه این که حالا کشف محیر العقولی باشه که قبلا بهش پی نبرده باشم! ااما دیگه هیچوقت این مدلی درکش نکرده بودم! چی میدونم شایدم واقعا من خیلی آدم پر توقعی ام. 


3. مدعی عقلیم و گاهی سیر نمیشیم از قمار عاشقانه! "چه باید کرد" هم همچنان سوال بی جواب این تسلسله.... 


4. نامه ای که برای گشایش در کارم قبل از نوروز به جریان انداخته بودم در جریان فرآیندش، دیروز به نقطه ی کور یک رئیس واحد جزء تنگ نظر گره خورد و متوقف شد.همچنان مجبورم کاری رو انجام بدم که نه تخصصش رو دارم ، نه سابقه اش رو و نه حتا علاقمندیشو ، در حالیکه اونجایی که  میتونم مفید باشم همچنان خالیه! از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست...


5. با این آغاز شگفت انگیز سال 93 لطفن برای من فقط صبر جمیل آرزو کنید... همین.

نظرات 9 + ارسال نظر
غر غر چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ب.ظ

صبر جمیل و چشم بصیر و دست رحیم و قلب کریم و به طور کل "صفت و اعضای بدن" بر وزن "فعیل" آرزو می کنم. اینجوری زحمت کمتری هم دارد.

بازم اومدی اینوری ای ناشناس شیرازی؟!

ممنونم از آرزوهات...

زنبور پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

بعضی جاها از دست آدم خارج میشه و هر چی تلاش میکنی خوب باشی و خوب بسازی بدتر روزگار لگدمیزنه. یکی دو روز عید را به همین منوال لگد خوردم. صبر چیز خوبیه نقطه

خیلی متاسفم ، امیدوارم دیگه لگد نخوری زنبور!!!!
ولی خداوکیلی یه زنبور لگد خورده چه شکلی میتونه باشه!

آنتی ابسورد پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ

دنیا همینه مهرآیین

دنیای این روزای من ....

درخت ابدی پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:07 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

متاسفم از این واقعه. روانش شاد و آرزوی تسلا و بقای بازماندگان. امیدوارم که دلت غم کم‌تر ببینه و جوون‌مرگ نشی، رفیق.
با این شروع، واقعا برات سال خوبی رو آرزو می‌کنم، بی‌تعارف.

تشکر .
جوون مرگ رو خوب اومدی! پیش بینی دور از ذهنی نیست برای من... بعدشم همه به بازماندگان میگن دنیا همینه!(به همین خوبی و زیبایی...)

بازم ممنونم و امیدوارم بقیه اش خوب باشه! ینی سطح امیدواری در حد بین المللیه ها! عمرا این لیلون از رو بره!

رها شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ق.ظ http://freevar1.persianblog.ir

تسلیت میگم. گاهی شاید شروع یه سال بد باشه ولی بعدش چیزهای خوبی در انتظار باشه و گاهی برعکس
امیدوارم بقیه روزهای سال برات خوبی باشه

در مورد برعکساتی که گفتی حق با توئه رهای عزیز ، تو سالهای 79 و 90 دقیقن تجربه اش کردم و شایدم دلیل امیدواری بی پایان در عین غم زدگی بی نهایتم همینه!

فرواک شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام
فکر می کنم برای یک دو پست قبل ترت کامنتکی نوشته بودم هفته ی پیش. نوش جانت بلاگ اسکای...
1. امیدوارم، شدیدا امیدوارم بقیه ی سال برایت خوب رقم بخورد مهرگان.
2. با همین بندت کاملا موافقم با تمام وجودم حتا، اما به پای عمل که می رسم، می مانم لنگ حرفم من سست عنصر...

فدای سرت فرواک جان

1. سپاس فراوان
2.ما مردمان سست عناصر ....

میله بدون پرچم شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام
همین که تلاشت را کردی ماجور خواهد بود

میله جان ما خستگی ناپذیریم در هر زمینه ای !

نیاز چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام و سلام و سلام
دعا میکنیم دعا کنید
قهر که نیستید احتمالا؟!

مهرگان به نیاز جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام سلام صدتا سلام
تشکر و سپاس
دخترم قهر بی فرهنگیه! قهر کار بچه هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد