در راستای محور ضد!

دیوانه بازی این روح سرگشته تمامی ندارد. درس و کتاب و مسایل و فرمولها را رها کرده و یک روز مانده به امتحان آخر تا پاسی از شب را در میهمانی مجازیهای دوست داشتنی به خوردن و نوشیدن و خندیدن  گذرانده است!

راستای محور مختصات ضد(!) را که نقش مهمی در اثبات مولفه های نیروی منحرف کننده ی کوریولیس دارد ، به حال خود رها کرده تا اساسا ضدحالی زده باشد به آقای ضد!که همیشه ضد است با هر چیزی که روح سرگشته و بخت برگشته را سر ذوق می آورد.

دم دوستانی که میهمانی میگیرند و ارواح سرگشته را یکجا گرد هم میآورند گرم .


نظرات 2 + ارسال نظر
آرش جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ق.ظ

خوش باشین همیشه

متین سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام. خوبین؟
مدتی ست من ویلاگ شما را دنیال می کنم.
از انجایی که دیدم در زمینه ی کتابخونی صاحب نظر هستید می خواستم نظرتون راجع به مجموعه داستان مینیمال کتاب موخوره نوشته ی راضیه مهدی زاده چیست؟
من در سفری که اخیرا به ایران داشتم، کتاب را از نشر کتاب کوله پشتی(انقلاب- اول کارگر جنوبی-کوچه ی مهدی زاده- پلاک7) تهیه کردم که به نظرم سبک جدیدی داشت و در سبک داستان های مینی مال مطرح شده است.اما دوست دارم نظر هموطنان داخل کشور را بدانم.
نکته ی دیگر این که به من اطلاع دادند با شماره تلفن021-66594810 به تمام ایران سفارش پستی این کتاب انجام می شود. آیا این امکان هم اکنون در ایران هست؟- به این دلیل که من در امریکا زندگی می کنم.
به هرحال دوست داشتم نظر تخصصی شما رو هم بدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد