خواب زدگی با طعم تیرامیسوی رنگین کمانی!


این فکرهای لعنتی نمیگذارند بخوابم!

اول این سیگار کذا خوابم را پراند...

بعد یورش قهرمانانه فکر های رنگین کمانی به قهر خواب و چشم انجامید و این شد که با سرکی در یخچال محض یافتن خوردنی هیجان انگیزی در این وقت بامداد و به چشمک تنها تیرامیسوی دست ساز خودمی (!) درست در آن گوشه ی دنج سمت چپ یخچال ، دامن از دست بدادم و این موتور محقر پس از بلعیدن آن محبوب مثل ساعت شماته ای راه افتاده و روشن شده  و امیدوارم نهایتا تا نیم ساعت دیگر از کار بیافتد وگر نه با این تغییر ساعات کاری مجبورم یک لیفتراک اعیانی کرایه کنم برای جدا کردن این جانب از رختخواب و شتافتن به سوی یک لقمه نان حلال(!!!)

- خلاصه اینکه بعضی آدم های دوست داشتنی در زندگی هستند که از وجود پر مهرشان به وجد می آییم ، کلی هم حرفهای خوب و قشنگ و پراگماتیستی ِ دلچسب می زنند اما در نهایت چند جمله ای هم می گویند که ای کاش نگویند که انگار آب است که بر آتش میپاشند ای کاش نگویند ... نگویند ... نگویید خب! مگر مجبورید مصداق گاو نه من شیری ضرب المثل شوید؟


- بعد گویا اسطرلاب به دستان به طور واضح دست از رصد ما برداشته اند به حمدالله و سر خویش گرفته فقط به عشق و حال خود می پردازند... که هیچ پایانی شیرین تر از پایان یک رنج به ظاهر بی پایان نیست!عمیقا خوشحالم ازین بابت.


- دو دلم ارزشش را دارد پی ستاره ها را بگیرم یا نه؟! رسما حال و حوصله ی دنگ و فنگش در دستگاههای عریض و طویل بروکراسی زده را ندارم. بعد هم دانشگاه علوم تحقیقات بوده ، ام آی تی که نبوده فلذا  این حرفها را ندارد. هرچند برای امنیت شغلی به شدت به این مدرک کوفتی نیازمندم ... :/ و برای زندگی خود محور در این جنگل به این شغل کسالت بار...


- در همین راستا همکار چماق به دست سابق ، اصولگرای اصلاح طلب ِ من بعد روحانی(!) ، امروز با تأثر و تامل و تعمق دقیقی تاسف میخوردند که :" گفته همه ی فتنه ای ها بیان برن دانشگاه"!

این کلمه ی فتنه ای را که می شنوم خونم به قل قل می افتد! مثل این می ماند که گربه نره ، پسر شجاع و دختر مهربون را با روباه مکار اشتباه بگیرد!!! 


پایین نوشت : مثلا قرار بود درباره ی نمایش "سیندرلا" ی جلال تهرانی بنویسم که سه هفته پیش دیده بودمش...
نظرات 6 + ارسال نظر
یک لیلی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://yareaftab.blogsky.com

سلام!
اگه قراره نظر بدم با اجازه ت یه مقدار زیادی رک نظر میدم!
اول این که ما ایرانی جماعت برای هر ضرب المثلی یه پادضرب المثل هم داریم! از بس که اصولمون با شرایط مختلف، در دوره های مختلف، با وزش بادهای مختلف ثابت هستن ماشالا!
لذا خودت تصمیم بگیر عزیز جان. به گاوهای نه من شیرده چکار داری؟ فقط هرکار می کنی با آدم های منفی مشورت نکن.
دوم این که کفش آهنی ت رو بپوش، یه ماسک لبخند حاکی از ادب و احترام و جدیت هم بزن به رخسار مبارک برو پی ستاره ها که گفته اند لیلون گر چاره داری وقت وقت است. الان ظاهرا قراره رسیدگی کنن.
سوم این که هر ... ی شد دکتر و ما کماکان گفتیم دانشگاه آزاد پیف پیف! دیری نمی پاید که همین ...ها میشوند مدیر آنهایی که چه بسا شایسته تر بودند و حتی OVERQUALIFIED
لذا در این جهان مدرک پسند تا توانی مدرکی به دست آور. ضرر نداره.
این آخری رو من توان قل قل زدن ندارم. ممکنه منفجر بشم. ساکت باشم بهتره.

هیچ کس چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://setareshekaste.blogfa.com

سلاام
بقول خانوم لیلی شما به گاو نه من کاری نداشته باش پی موفقیت پیش رو را بگیرید. گاو گاو است دیگر چه نه من چه صد من آخرش همان گاو است
بعد هم اصحاب فتنه در میان ح ز ب الله همان عزییزان دل در میان خلق الله هستند. شما خودشو ناراحت نکن.

رها پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://freevar1.persianblog.ir

نظر خاصی ندارم فقط گفتم بدونی میخونم

محمدرضا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.mamrizzio.blogsky.com/

ماها هم حرفهایی میزنیم به دوستامون که مصداق بارز گاو نه من شیرده میشیم!
نمیدونم چند تا اسطرلاب به دستن ولی این ماههای آخر قبل از مرگ وبلاگم! کل آرشیوم هر چند وقت یکبار به شدت خونده میشد! گرچه هنوز فانوس رو واژه ی مناسب تری میدونم :))))

بی نام جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://7926062.persianblog.ir

این شبها که بلند شده اند یه مرگیشان می شود. به ادمها از جمله عصول گراهای عصلاح تلب سخت نگیر، طبیعت آدم همینقدر پوووووووووف است!

میله بدون پرچم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام
به جای یورش قهرمانانه در ساعات بامدادی اگر صبح زود بلند شوید نرمش قهرمانانه انجام دهید بسیار مطلوب تر است.هرچند توصیه بهتر این است که عصر نرمش قهرمانانه را انجام دهید تا شب راحت بخوابید...و اما سیگار را کمتر مذمت کنید.

عجب توصیه های میله! اینا رو چقد دیر خوندم. عمل کرده بودم بهشون به کل مسیر زندگیمک عوض شده بودا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد